Інтернет
Скільки часу займає підключення до мережі?
В залежності від типу підключення та складності монтажу кабельної системи, час підключення може займати від 30 до 90 хвилин.
Який кабель прокладається по квартирі?
Вита пара п’ятої категорії.
Що робити якщо забув/загубив логін та пароль на доступ до інтернету?
У випадку втрати або необхідності змінити логін/пароль, Абонент може прийти в офіс, пред’явити паспорт і договір, після чого відновити/змінити пароль. Або звернутися по телефону (зателефонувавши з номеру, який був вказаний як особистий під час підписання договору)
Зміна тарифного плану (зміна пропускної здатності каналу)
Зміни швидкість доступу до мережі інтернет, можна:
по телефону;
звернувшись в офіс;
написати нам у соцмережі
вибрати необхідний тарифний план і повідомити про це менеджера. Ознайомитися з актуальними тарифними планами можна на сайті інтернет-провайдера http://kim.in.ua в розділі “Інтернет”.
Призупинення послуг
При бажанні Абонента послуги можуть бути тимчасово призупинені. Призупинити послугу можна по телефону або звернувшись на офіс , після чого надання послуг призупиняється на визначений термін.
Розірвання договору
Якщо Абонент хоче розірвати договір, то він в обов’язковому порядку повинен прийти в офіс з паспортом і договором, написати заяву на його розірвання.
Як протестувати швидкість з'єднання з інтернетом?
Для того щоб перевірити вашу швидкість з’єднання з інтернетом вам необхідно зайти на сайт 2ip.ua або speedtest.net, та дотримуючись візуальних підказок протестувати швидкість.
Увага! Результати тесту дуже наближені. Пояснення нижче.
Принцип дії тесту полягає у вимірюванні часу, який витрачається на завантаження з сервера маленького тестового файлу: від моменту натискання кнопки “Тестувати” до моменту закінчення завантаження. Оскільки на виконання тесту впливає багато факторів, його результати слід сприймати виключно як орієнтовні.
Тест покаже занижену (по відношенню до тарифної) швидкість у таких випадках:
- Ваш браузер повільно виконує команди (Internet Explorer, Opera) або просто невірно налаштований (стиснення, кешування, проксі-сервер).
- Вашу смугу використовують програми, що працюють на Вашому комп’ютері (відбувається завантаження, оновлення, включено skype, наявні віруси, тощо).
- Невірно налаштована, завантажена роботою або несправна операційна система, включена фільтрація трафіку в антивірусі.
- Апаратні проблеми, що призводять до втрати пакетів даних (несправний мережевий адаптер, грозозахист, пошкоджено конектор, кабель, тощо).
- Перевантаження тестового сервера, магістральних каналів або обладнання провайдера.
Телебачення
Що таке OTT-TV
OTT (over-the-top) телебачення – це технологія, яка дозволяє дивитися телеканали, окремі фільми або програми через інтернет. Це сучасний стандарт цифрового телебачення з можливістю перегляду на телевізорі, смартфоні, планшеті та інших цифрових пристроях, які підтримують таку функцію.
Скільки у Вас телеканалів?
160 каналів у цифровій та HD якості.
Повний перелік телеканалів Ви можете переглянути у розділі “ТБ+ІНТЕРНЕТ” на звороті тарифу
Кількість каналів постійно розширюється.
Не працює телебачення, що робити?
Якщо у Вас підключено телебачення за технологією OTT-TV на Smart телевізорі/приставці (через додаток Ministra Player) то перевірте чи ви не вийшли з даної програми. Якщо так, то повторно виконайте вхід (введіть логін пароль, та ліцензійний ключ (за необхідності)) .
Якщо даний додаток зник/або ви видалили, то встановіть його повторно і виконайте вхід.
Якщо вирішити проблему самостійно не вдалося, зверніться, будь ласка, до нашого call-centre.
Оплати
Як поповнити рахунок?
Оплатити послугу можна за Вашим номером договору, який ви отримали під час підключення . Оплату можна проводити онлайн в Oсобистому кабінеті, приват24, моно, ощад24, в терміналах, в касах банків . Детальна інформація є у розділі сайту «Оплатити послугу».
Зверніть увагу! При оплаті через банк або платіжні системи, зарахування коштів може здійснюватись від 3-х до 5 робочих днів, в залежності від обраного вами способу оплати.
Забув поповнити, а інтернет потрібний терміново, що робити?
У такому випадку КІМ піде Вам на зустріч, запропонувавши скористатись послугою «Відтермінування».
Після активації послуги, у Вас підключитись інтернет терміном на 3 дні (уважно прочитайте умови)
Скористатись послугою можна самостійно, активувавши її через Особистий кабінет . Якщо не знаєте як це зробити, то зателефонуйте в call-centre, спеціаліст підкаже як її активувати.
Я вніс оплату, а послуга ще не підключена і коштів на рахунку немає. Чому?
Кошти на Ваш рахунок зараховуються миттєво або до 3-х робочих днів, у залежності від обраного Вами способу оплати.
Якщо минуло більше часу, а кошти так і не зараховані – перевірте правильність введених даних та номеру договору під час оплати. Також з’ясуйте чи немає у вас заборгованості за попередній період. У випадку виявленої помилки – зверніться до нашого call-centre або завітайте на офіс.
Як повернути помилково зараховані кошти?
Щоб повернути помилково зараховані кошти, абоненту необхідно звернутись у банк. Після чого, банк надсилає офіційного листа компанії, і наша бухгалтерія протягом зазначеного терміну, повертає кошти на вказані реквізити.