FAQ (Питання/Відповідь)

  • Питання: Скільки часу займає підключення до мережі ?
    Відповідь: В залежності від складності монтажу кабельної системи, час підключення може займати від 15 до 60 хвилин.
  • Питання: Який кабель прокладується по квартирі ?
    Відповідь: Вита пара п'ятої категорії.
  • Питання: Що робити якщо забув/загубив логін та пароль на доступ до інтернету?
    Відповідь: В випадку втрати або необхідності змінити логін/пароль, Абонент повинен прийти в офіс, та предявити паспорт і договір, після чого відновити/змінити пароль.
  • Питання: Зміна тарифного плану (зміна пропускної здатності каналу).
    Відповідь: Для зміни швидкості доступу до мережі інтернет, Абоненту потрібно прийти в офіс, вибрати необхідний тарифний план і повідомити про це менеджера. Ознайомитися з актуальними тарифними планами можна на сайті інтернет-провайдера http://kim.in.ua в розділі "Тарифи і Послуги" - "Інтернет".
  • Питання: Призупинення послуг.
    Відповідь: При бажанні Абонента послуги можуть бути тимчасово призупинені. Для призупинення послуг Абоненту потрібно написати заяву,  після чого надання послуг призупиняється на визначений термін.
  • Питання: Розірвання договору.
    Відповідь: Якщо Абонент хоче розірвати договір, то він в обов'язковому порядку повинен прийти в офіс з паспортом і договором, написати заяву на його розірвання.
  • Питання: Як протестувати швидкість з'єднання з інтернетом?
    Відповідь: Для того щоб перевірити вашу швидкість з'єднання з інтернетом вам необхідно зайти на сайт 2ip.ru або speedtest.net, та дотримуючися візуальних підказок протестувати швидкість. 

    Увага! Результати тесту дуже наближені. Пояснення нижче.

      Принцип дії тесту полягає у вимірюванні часу, який витрачається на скачування з сервера маленького тестового файла: від моменту натискання кнопки "Тестувати" до моменту закінчення завантаження. Оскільки на виконання тесту впливає багато факторів, його результати слід сприймати виключно як орієнтовні.

      Тест покаже занижену (по відношенню до тарифної) швидкість у таких випадках:
        -- Ваш бравзер повільно виконує команди (Internet Explorer, Opera) або просто невірно налаштований (стиснення, кешування, проксі-сервер).

        -- Вашу смугу використовують програми, що працюють на Вашому комп'ютері (відбувається скачування, оновлення, включено skype, наявні віруси, тощо).

        -- Невірно налаштована, завантажена роботою або несправна операційна система, включена фільтрація трафіку в антивірусі.

        -- Апаратні проблеми, що призводять до втрати пакетів даних (несправний мережевий адаптер, грозозахист, пошкоджено коннектор, кабель, тощо).

        -- Перевантаження тестового сервера, магістральних каналів або обладнання провайдра.

 Друзі та партнери:

mandaryn   uarnet    001    

kalush.in.ua

   

 
м. Калуш
б-р. Незалежності, буд. 6
(зі сторони 4-ьох доріг)
тел.: (03472) 70102
моб.: (068)1442227
(095)1984443
м. Долина
пр. Чорновола, буд. 10  
тел.: (03477) 27070
моб.: (066) 3894177
_
(с) 2013 Маліновський В. Б.

Структура власності